راز دستکش پوشیدن مدیری برملا شد!
 
همه چیز از همه جا
هرچه می خواهد دل تنگت از زمین و آسمان،از انسان و جهان حتی از کهکشان را در این وبلاگ ببین.
 
 
پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:, :: 12:59 ::  نويسنده : محمد نادعلی نژاد

 

 

تماشا: احتمالا بسیاری از دوستداران سینما در روزهای اخیر عکس هایی را که از سریال «ویلای من» و چهره جدید مهران مدیری در این سریال منتشر شده، دیده اند. شاید شما هم متوجه شده باشید که مهران مدیری در تمامی این تصاویر دستکش های سیاه چرمی به دست دارد اما احتمالا این را هم جزو نقش او محسوب کرده اید و به آن شک نبرده اید.

جالب است بدانید طبق اخبار رسیده به تماشا این دستکش ها برای پنهان کردن دست آسیب دیده مدیری به کار گرفته شده اند و قرار است یک حادثه متاثرکننده را از چشم ها پنهان کنند. منبع مطلع تماشا می گوید، مهران مدیری مدتی پیش سر صحنه فیلمبرداری سریال «قلب یخی» دچار سانحه ای هولناک شده است.

ظاهرا زمانی که مدیری مقابل دوربین فیلمبردار سریال بوده، در یکی از صحنه ها دچار حادثه می شود و انگشت سبابه دست راستش آسیبی جدی می بیند تا جایی که خطر قطع آن هم وجود داشته است. اما گروه بلافاصله او را به بیمارستان منتقل می کنند و در بخش فوریت های پزشکی مورد معالجه و درمان قرار می گیردتا تصادف آسیبی جدی در پی نداشته باشد.

گویا مدیری بلافاصله پس از این اتفاق هم سر صحنه بازگشته و این ضایعه تاثیری بر روند کارهای او نداشته است. همانطور هم که می دانید او حالا مشغول ساخت سریال «ویلای من» است اما دستکش های سیاه برای استتار انگشت و دستی به کار می روند که به شدت مجروح شده و در حال مرمت است.

مدیری در روزهای گذشته با یکی از رسانه های مکتوب گفت و گویی انجام داده و با وجود تایید آسیب دیدگی دستش گفته که موضوع برایش مهم نیست و این آسیب، خللی در کارهایش و ساخت سریال تازه به وجود نیاورده است.



آپلود عکس
MySQL and PHP Web Hosting

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


*وبلاگی برای نوجوانان باهوش سرزمین آریایی*برداشت فقط با ذکر منبع* لطفا برو روی لینک NiftyHost کلیک کنید تا کد شارژ ایرانسل رایگان بگیرید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 663
بازدید کل : 149256
تعداد مطالب : 291
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

MySQL and PHP Web Hosting Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو